tisdag 7 maj 2013

Dessa underbara änglar!


Tror ni på änglar? Jag gör! Jag har sett dom, hört dom och känt dom fysiskt. Varje gång jag healar, oavsett om det är vid fysisk healing eller på distans, är änglarna med mig. Healingen blir så mycket starkare med änglarnas hjälp. Många utav er har säkert hört talas om den stora healingängeln Rafael. Rafael som healar både människor och djur. Han hjälper oss, och visar oss vägar att heala oss själva, och han hjälper oss i vår andliga utveckling. Rafael visar sin närvaro, genom att visa oss det smaragdgröna ljuset.
Vi kan få hjälp och vägledning av änglarna, men vi måste be om deras hjälp. ber vi inte om hjälp, lägger dom sig inte i våra liv.

Doreen Virtues änglakort som ni kan se på bilden under, kan jag varmt rekommendera, om man vill ha vägledning. Änglaleken under heter: " Healing with the angels", och bilderna är magiska!
Jag har funderat på, om jag ska dra ett änglakort varje dag och kort berätta min tolkning av kortet. Vad tycker ni? Risken finns, att det blir min tolkning, som ni rättar er efter, och då känner jag, att det blir fel. Jag önskar, att ni ska titta noga på kortet, och göra er egna tolkning. Det som är rätt for mig, är ju inte nödvändigtvis rätt för någon annan. Skulle uppskatta om ni lämnar en kommentar, och berättar vad ni tycker.

Önskar er alla en fin kväll!



2 kommentarer:

  1. Det vore verkligen roligt att få se en daglig tolkniung av dina änglarkort. Jag har aldrig arbetat med just änglakort men är väldigt nyfiken.

    Kram Lina

    SvaraRadera
  2. Det vore jätteskoj och intressant att få möjligheten att själv kunna tolka in ett dagligt änglakort, har inte arbetat med dem själv (ännu) men haft i tankarna att köpa en änglakortlek, det finns ju några att välja på...
    Men att få din tolkning av kortet vill jag ju också ha.

    Många varma kramar och tack för din härliga blogg med mycket intressanta inlägg.

    Yvonne

    SvaraRadera