lördag 4 maj 2013

Ny blogg och ny start




Hej och välkomna till min nya blogg, som jag har valt att kalla " En känsla av lugn och ro". Namnet kom till mig på en utav mina många promenader. Jag gick och funderade på, vad jag vill åstadkomma med denna blogg, och det är just det, jag vill att alla besökare ska känna och få....En känsla av lugn och ro. Här inne existerar ingen stress, borden, måsten eller skan.


Vem är då jag som driver denna blogg? Jag är en kvinna mitt i livet, som kommer från Danmark, men bor numera i Jönköping. Jag har många olika intressen, såsom inredning, böcker, naturen, hälsa, alternativa behandlingsmetoder, meditation, healing, matlagning, personlig utveckling, handarbete/hantverk...ja listan kan göras hur lång som helst.

Här på bloggen kommer jag att dela med mig lite av min vardag, när det gäller healing, meditation, hälsa, kurser, min andliga resa...ja allt det som vi behöver för att må bra i både kropp, själ och ande.
Så än en gång varmt välkommen hit!

Vill du kontakta mig, gör du det på:
randers_1@hotmail.com



Önskar dig en alldeles magisk dag!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar